Friday, June 11, 2010

Kemas pejabat

11 Jun 2010

Hari ni masuk keje je aku start kemas pejabat...mana lah tahu kot2 esok dah beranak tak kan nak tinggal pejabat dengan tak berkemas....lagi pun 16 jun depan ada interview kaunselor baru...kalau dia dapat masuk nanti semasa ketiadaan diriku ni mau bos suruh guna pejabat ni dulu...tak pe ah...aku tak kisah pun...yg pasti aku kena kena kemas2 skit...yg personal terpaksa sorok dalam almari berkunci, segan pulak kalau dia jumpa hik3 tapi yang private confidential termasuk kes2 client memang ler kena simpan elok2 dan berkunci...walau pun kaunselor jugak yg masuk itu antara aku dan client orang ke 3 tak leh tau! kecuali klien benarkan diberiktahu.......barang2 dan fail disusun elok2...baru lah sedap mata memandang...pejabat ni dah macam2 ada...maklum lah dah 8 tahun keje sini...ini lah tempat aku tak berubah2...orang lain kena tukar ke sana ke mari aku pulak stay di sini je...rasanya banyak dah barang2 tak terpakai dah buang...banyak dah fail lama ditutup dan buka fail baru tapi still banyak barang...hmmmm....nak kena clear lagi nih....

Malam tadi rasa dah semacam je perut ni...tapi aku still datang keje...selagi tak de tanda2 rasanya betul2 nak beranak aku tetap akan datang keje...sayang betul kat KPTM nih...he3...ni pun ada rasa perut rasa semacam je...tapi lum lagi rasa sakit kat belakang so belum lagi lah tuh....baby nak tunggu orietnasi minggu depan kot....lagi pun isnin depan 14 jun kena attend bengkel sehari untuk buat ISO Bhgn Bimbingan dan Kanseling...penting jugak bengkel tuh....hari selasa 15 jun lak ada pendaftaran dan orientasi....16 jun jadi panel interview.....17 ada appointment check up kat hukm....kalau lum beranak memang full jadual minggu depan...tapi tengok lah cammana..kot2 esok beranak ke he3.....

No comments: