Friday, June 18, 2010

Last day orientasi untuk sesi Homegrown

18 Jun 2010


Lum jugak branak...walau pun ada gak niat nak cuti memandangkan aku penat sungguh semalam keje dan gi check up kat HUKM...tapi baik gi keje...ada lagi keje pending tuh...lagi pun hari ni last day nak enjoy keluar lambat gi keje tapi sampai tepat masa....minggu depan sekolah dah mula kena lah keluar awal...hantar anak sekolah dan meredah kesesakan lalulintas yg teramat sangat di MRR2. Sampai bila lah MRR2 nak jadik gituh...start dari aku memula keje dulu sampai lah sekarang tak berubah2...lagi teruk ada lah...sebab lagi ramai pengguna jalanraya ni yg bawak kete...lagi teruk jem....ada polis ke tak de polis ke bagi aku sama aje...tak de apa yg boleh membantu...

Hari ni settle few keje...lega rasanya...ada sikit je lagi...tapi yg tak serius sangat...rasa ok lah...kalau beranak esok pun tak lah rasa terkilan tinggalkan keje kat orang...insyallah bos kata 1 julai ada lah sorang kaunselor lelaki yg akan ganti tempat aku nih...ok lah tuh ada gak orang yg boleh buat keje2 kaunseling nih....tapi tak best gak arr kalau tinggal cam tu je...at least tak terperanjat orang tuh dengan keje2 berlambak2 nih....aku leh dok bercuti memulihkan diri dengan tenang

Orientasi hari last day dah untuk budak2 baru nih....kalau tak branak jugak minggu depan sempat lagi aku datang keje tolong untuk orientasi lagi 2 intake....semua orang sibuk suruh aku cuti...tapi kalau cuti aku nak wat pe kat umah....tak kan nak rehat aje....lagi tak aktif...lebih baik aktifkan diri supaya senang nak beranak....selagi sihat insyallah minggu depan aku akan keje kalau tak jugak branak...look and see...camno esok branak ke tidak he3.....

No comments: