Monday, February 8, 2010

After operation day 3...6 Januari 2010

Alhamdulillah pagi ni anak buah aku Maisarah dah datang dari kelantan. Boleh lah malam ni turn dia pulak jaga nenek. Tghr tu hantar maisarah ke HKL pas tu amik kak mas balik umah...kak mas pun cam aku jugak...ting tong sebab tak leh tidur...petang aku gi lepak2 kat spital...maisarah ada gak call cakap chek tak nak makan...aku gi pujuk chek makan...ada la dia jamah makanan skit....perut dia masuk angin tu yang dia tak selera nak makan....nampak sangat dia lemah....kesian dia...kalau dulu chek lah orang paling kuat....hidup berdikari....dia hah ibu dia lah ayah....bila ayah meninggal waktu aku kecik dulu dia lah yang cari duit poket utk bela aku. Dia bukak restauran...bukan penat lagi kerja....itu lah ibu aku...duit dia lah yang besarkan aku sampai ke menara gading.....terima kasih chek...tak dapat nak balas jasa baik chek.....

No comments: